Overzicht van het dieet

3.1 Het VESA-dieet
3.2 Bijverschijnselen
3.3 Tips vooraf

3.1 Het VESA-dieet

LET OP! Al is dit programma volledig veilig en absoluut effectief, net zoals met ieder ander dieet zou het alleen gebruikt moeten worden na overleg met je huisarts. Ik kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor eventuele (gezondheidsgerelateerde) problemen die een direct dan wel indirect gevolg zijn van het gebruiken van het VESA-dieet. Zoals bij ieder dieet kunnen de resultaten variŽren en worden er geen resultaten gegarandeerd.

Lees voor verder te gaan eerst de waarschuwing in hoofdstuk 2.4!

Het VESA-dieet is een manier van eten waarbij je praktisch kunt eten wat je wilt. Zolang je je maar aan 5 redelijk eenvoudige regels houdt. Dat zal even wennen zijn (je moet waarschijnlijk een paar slechte gewoontes afleren), maar dat is ruimschoots de moeite waard.

Je kunt dit dieet net zo lang volgen als je wilt. Als je het goed uitvoert, zul je geleidelijk aan gaan afvallen, steeds meer, tot je je natuurlijke gewicht bereikt hebt en je beter voelt dan ooit tevoren.

 

Sommige mensen vallen per week wel een kilo af. Of dat ook bij jou gebeurt, hangt af van een aantal factoren zoals lichaamsbouw, geslacht, spiermassa, hoe recent je andere diŽten gevolgd hebt, etc. etc.




Door naar 3.2 Bijverschijnselen.

 

 

  1. Voorwoord
  2. Inleiding
  3. Overzicht van het dieet
  4. Het VESA-dieet
  5. Belangrijk om te weten
  6. Tips & tricks
  7. Recepten
  8. That's all folks!


Zoeken met Google

Aangepast zoeken


Kontakt - Privacy reglement